Dijital dünyada iletişim yönetimine stratejik bakış açısıyla yaklaşmanın önemini ve yollarını kavramamızda yol gösterecek bir çalışma olan ‘Dijital İletişim Yönetimi: Teori ve Uygulamalar' isimli kitap, iletişim teknolojilerindeki dönüşümün kurumsal iletişimdeki etkilerini ortaya koymaktadır. Dijital dönüşüm kapsamında değişen paydaş ve hedef kitle ilişkileri, pazarlama iletişimi, liderlik, örgütsel iletişim, öyküleme ve dijital halkla ilişkiler kampanyalarına dair konular kitapta hem kuramsal hem de uygulamalar bağlamında ayrıntılı olarak irdelenerek iletişim alanına akademik katkı sağlanması amaçlanmıştır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753535915
Yayın Tarihi :2022-02-08
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Dijital İletişim Yönetimi - Teori ve Uygulamalar
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :206
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Fatih Özkoyuncu
İlgili Eserler