Yeter Oynadığın ! Artık Kendi Oyununu Tasarlama Zamanı!
Bu kitabın ana amacı, çocukların yaratıcılıklarını ve oyun deneyimlerini kullanarak kendi oyunlarını tasarlamaları için rehberlik etmektir.
Oyun tasarımı üzerinde çalışmak, çocukların birçok becerisini arttırmaya yardımcı olur. Oyun tasarlarken algoritmik, analitik, yaratıcı ve tasarım odaklı düşünme becerileri gelişir.
Kitap hedefine 4 aşamada ulaşıyor:
İlk aşamada öğrenciler tamamen oyunu ve oyunların mekanikleri ile elementleri hakkında bilgi sahibi olurlar.
İkinci aşamada farklı materyaller ile oyun prototiplemeyi öğrenirlerler ve uygularlar.
Üçüncü aşamada Pixel Press Floors, Microsoft Kodu gibi farklı araçları kullanarak platform oyunu tasarlarlar.
Kitabın son bölümünde ise öğrencilerin hayallerine bir sınırlama getirmeden kağıt üzerinde eğitsel oyun tasarlayabilirler.

Bu kitabı takip edip içindeki egzersizleri tamamladığınızda; kağıt üzerinde hayallerinizdeki
eğitsel oyunu tasarlayabilecek, var olan araçlar ile bir platform oyunu yaratabilecek ve farklı materyaller ile kendi oyununu prototipleyebileceksiniz.

Oyun Nedir?
Oyun Tasarımı: Adım Adım Tasarım Aşamaları
Oyun Tasarımcısı Kimdir? Oyun Tasarlayınca Ne Olacak?
Tasarım Odaklı Düşünme: Oyunu kim Oynayacak, Oyunun Türü Ne Olacak?
Karar Verme zamanı: Oyun Mekanikleri ve Oyun Elementleri
Fiziksel Oyun da tasarlayabiliriz
Masaüstü Oyun Prototipleme Atölyesi
Basit bir Dijital Araç: Pixel Press Floors'la Oyun Tasarlama
Microroft KODU ile Oyun Tasarlama
Oyunlarınızı Kaydedin

Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi tarafından hazırlanan bu kitap, ilkokul ve ortaokul öğrencilerine özellikle kodlama ve robotik müfredatı uygulayan okullarda tavsiye edilmektedir.

Yavuz Samur
Yrd. Doç. Dr. Yavuz Samur, Bahçeşehir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü ve İletişim Fakültesi, Dijital Oyun Tasarımı Bölümü öğretim üyesidir.
Araştırma ilgileri arasında eğitimde ve öğretimde teknoloji kullanımı, dijital eğitsel oyunların kullanılması, eğitimde oyunlaştırma (gamification), eğitsel oyun tasarımı, oyun bağımlılığı ve oyun temelli öğrenme gibi konular yer almaktadır.
Okul öncesinden başlayarak, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki öğrencilere yönelik fiziksel ve dijital oyun tasarımı atölyeleri gerçekleştirerek onları oyun oynamaktan ziyade oyun tasarlamaya yönlendirmeye çalışır.



Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786058359352
Yayın Tarihi :2016-08-12
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :100
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :165 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Yavuz Samur
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler
%10
Metaverse

137.70153.00
MetaverseSangkyun Kim