Globalleş(tir)me; topyekun bir 'pazar için'leş(tir)me. Pazar üzerinden her şeye/her şeye ancak pazar üzerinden ulaşabilen, dolayısıyla her şeyine de pazar üzerinden belirleyici ise, pazarlık gücü. Karnını, ne kadar açşa ve karşısındakiler bundan ne kadar haberdarsa, o kadar daha pahalıya doyurabilecektir.
'Saçma'nın panzehrini, 'kapitalist akıl'ın değil de, aklın kendisinin yıkılmasında, yani yine 'saçma'da, ama bu defa per se 'saçma'da bulan post-modernizm ise, bir sınıf ideolojisi; globalleşmenin, insanı aşılmaz bir yarıkaranlığın dehşet verici belirsizliği içinde aklen mefluç kılma bu arada 'terörle mücadele' adına terorize etme stratejisiyle dorudan akraba.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9799759225703 |
Yayın Tarihi |
:2003-01-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:160 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:140 X 200 |