Mizah, tüm yaratıcı yönleriyle gerek tasarım sürecinde çözümler üretmek, gerek izleyicide olumlu bir etki bırakmak için sanat, tasarım gibi alanlarda sıklıkla kullanılmaktadır. Geçmişten günümüze farklı yöntem ve ilham kaynaklarıyla üretilen mizah içerikli eserlerde, mizahi etkiyi oluşturan unsurların neler olduğu tasarımcı kadar izleyicide de merak uyandıran bir konudur. Sanat ve tasarımda güldürücü etkinin ne olduğu, mizahi etkiyi yakalamanın bir formülünün olup olmadığı sorularının cevapları günümüzde dahi tam olarak verilememiştir. Öte yandan günümüzde tasarımcılar tarafından ortaya konulan mizah içerikli çalışmalarda hiciv, komedi, espri, şaka, ironi gibi kavramların hâlâ terminolojik olarak karmaşa içinde olduğu görülmektedir. Bu bağlamda kitabın amacı görsel iletişim tasarımı alanında mizahi tür, dil, izlek, yöntem gibi kavramları detaylı bir şekilde ele alarak bu konudaki bilgimizi arttırmaktır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786258410037
Yayın Tarihi :2022-03-30
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Görsel İletişim Tasarımı ve Mizah
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :190
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Emin Toksöz
İlgili Eserler