Format Kitap
Barkod 9786057474285
Yayın Tarihi 2021-03-09
Yayın Dili Türkçe
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 68
Kapak Karton
Kağıt Kitap kağıdı
Boyut 135 X 215

Emeği Geçenler :
Yazar   : Hatice Burcu Önder Memiş

Halkla İlişkiler, ticari kurumlara, kamu kurumlarına ve sivil toplum kuruluşlarına hedef kitleleri ile doğru iletişim biçimleri yakalamalarında ve onlara kendilerini en doğru şekilde ifade etmelerinde önemli katkılar sağlayan bir alandır. Günümüz iletişim çağında, kurumlar için halkla ilişkileri bilmek, sunduğu iletişim olanaklarından yararlanmak artık kaçınılmaz olmuştur. İletişim kanallarının çokluğu ile yaşanan mesaj karmaşaları, bilgi kirliliği kurumlarda bu karmaşa içinde hedef kitlelerine hangi mesajları, hangi yöntemlerle ve araçlarla aktarmaları gerektiği hususunda soru işaretleri yaratmaktadır. İletişimin yoğunluğu artmış, ancak ne anladığımızın ve nasıl anladığımızın iletişim süreçleri içerisindeki niteliği farklılaşmıştır. Halkla ilişkiler güncel çalışmaları ve uygulamalarıyla kurumlara hangi yolları izlemeleri gerektiği konusunda rehber olmaktadır. Her kurumun bu anlamda, kendi yapısı, kültürü ve amaçlarına göre, halkla ilişkilerden yararlanacağı pek çok çalışma bulunmaktadır. Kurumlar, özellikle dijitalleşme süreçlerinde, yeni gelen kuşakları da göz önünde bulundurarak, hedef kitlelerini anlamak zorundadırlar. Hedef kitlelerin alışkanlıkları, tercihleri, eğilimleri çok kısa aralıklarda değişebilmektedir. Bugün, özellikle Z kuşağının da günümüz çalışma hayatına ve sosyal hayata dâhil olduğu göz önünde bulundurulduğunda, halkla ilişkiler kurumlara anlama ve anlatma süreçlerinde bir perspektif sunmaktadır. Bu kitap, kurumlara halkla ilişkiler yoluyla geliştirecekleri iletişim çalışmalarında yön gösterici olacaktır.

devamını oku..
Etiketler : Ekonomi
Kategori : Ekonomi
68.00
Liste Fiyatı : 68.00
Kazancınız : 0.00
Miktar :  
Adet

Temin Süresi : 3 Gün
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %0 indirim