Bu kitabı oluşturan 10 bölüm Türkiye'de iletişim alanında çalışan akademisyenlerin özellikle Halkla İlişkiler mesleğine yönelik yeni yaklaşımları ele aldıkları teorik ve araştırma çalışmalarını kapsamaktadır. Çağın popüler bilim alanlarından iletişim; özellikle halkla ilişkiler konusundaki gelişmeleri yakından takip etmek isteyen şirketlerin, yatırımcıların ilgisini çekmektedir. Yegâne kullanım aracı medya olan iletişim bilimleri, teknolojik iletişim ortamlarının gelişimi ile yakalanması zor, dinamik gelişmeleri ve uygulamaları takip etmek durumundadır. Nitekim bu alanda çalışan akademisyen ve uygulamacıların yaratıcı ve başarılı ve olabilmeleri, iletişim yeniliklerine odaklanmaları ile mümkün görünmektedir. Bu dönüşüm aynı zamanda iletişim biçimlerindeki değişimlerin sonucu olarak uygulama alanlarına da yansımaktadır. Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramının yaratıcılık gerektiren önemli bir unsuru olan halkla ilişkiler, her yeni gelişmenin ardından, yeni yaklaşımlara ek olarak konvansiyonel uygulamalarını tekrar düzenleyerek, yeni gelişmelere uyarlamak durumundadır.
Böyle bir ortamda halkla ilişkilerin özellikle yeni disiplinler ile ilişkisini ele almaya ve uygulamadaki tarzını ifade etmeye rehberlik edecek konulara yer vermeye karar verdik.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054393404
Yayın Tarihi :2014-10-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :240
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Z. Beril Akıncı Vural
Yazar   : Burcu Öksüz
Yazar   : Emine Kılıçaslan
Yazar   : Mikail Bat
Grafiker   : Ufuk Lazyüksel
Dizgici   : Ufuk Lazyüksel
Yazar   : Gül Coşkun Değirmen
Yazar   : H. Hale Bozkurt
Yazar   : Hicabi Arslan
Yazar   : Aynur Örnek
Yazar   : Aybike Pelenk Özel
Yazar   : Sevilay Ulaş
Yazar   : Nedim Yakut
Editör   : H. Hale Bozkurt
Yazar   : Hale Bozkurt
Yazar   : Hicabi Arslan
Yazar   : Mikail Bat
Yazar   : Gül Coşkun Değirmen
Yazar   : Emine Kılıçaslan
Yazar   : Burcu Öksüz
Yazar   : Aynur Örnek
Yazar   : A
İlgili Eserler