Medya kullandığı enformasyonla yaşadığımız hayata nüfuz eden en etkili araçlardan biridir. O yüzden ekran bir propaganda alanına dönüşmüştür.
Televizyon haberciliği siyah ekranda örtülü ya da doğrudan propagandanın yapıldığı bir alandır. Televizyonlar ikna ekranlarına dönüşmüştür. Bu nedenle de haber, artık propagandif bir bilgidir; hegemonik düşüncenin aracıdır.
Bu çerçevede editoryal bağımsızlık bir yanılsamaya dönüşmüştür.
İkna Ekranları kitabı artık haberciliğin etik ve ilkesel sınırlarının dışına çıkan, bu faaliyetin üretim koridorlarında dolaşıyor; editoryal yapının işleyişini ve haber diye sunulan gerçekliği sorguluyor.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789758612994 |
Yayın Tarihi |
:2014-07-25 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:392 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:165 X 235 |