İletişim nedir? İletişim ürünlerini nasıl çözümlemeli? İletişim çalışmalarında hangi yaklaşım daha işlevseldir? İdeoloji medya aracılığıyla nasıl işliyor? Anlamlandırma çerçevelerimiz nasıl belirleniyor? Haber fotoğrafları ya da popüler televizyon programları gibi görünürde çok basit iletişim biçimlerinin gizli kültürel anlamlarını nasıl keşfedebiliriz? İşte İletişim Çalışmalarına Giriş, bu ve benzeri sorulara verilebilecek yanıtları aramaya yönelik bir çabanın ürünüdür.
(Arka Kapak)
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789757298526 |
Yayın Tarihi |
:2000-01-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:135 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:135 X 195 |