Dünyada ve Türkiye'de İnternet ve İnternet Reklamcılığı Kavramları Günümüzün tüketici krallığında fark edilebilir olamayan firmaların piyasada hiçbir şansı olmuyor. Bu rekabetin en yoğun yaşandığı yer ise internet. Aytaç Mestçi'nin de dediği gibi, artık internet hayatımızda değil, hayatımız internette. Artık dijital reklam ajansları müşterilerine en iyi ve geri dönüşü en yüksek olacak reklam kampanyalarını sunabilmek için internetteki tüm araçları kullanıyorlar. Bu kitap, tanıtım
ve pazarlamanın yeni rekabet alanında hak ettiğiniz yeri alabilmenizi sağlayacak...

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052359266
Yayın Tarihi :2017-08-25
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :2.Baskı
Sayfa Sayısı :280
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :165 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Aytaç Mestçi
Editör   : Haldun Erim
Grafiker   : Cem Demirezen
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler