Format Kitap
Barkod 9786257669405
Yayın Tarihi 2021-05-27
Yayın Dili Türkçe
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 246
Kapak Karton
Kağıt Kitap kağıdı
Boyut 160 X 235

Emeği Geçenler :
Yazar   : Deniz Akbulut
Yazar   : Tuğçe Çedikçi Çevik

Kurumsal iletişim kavramı bir kuruluşun tüm kademelerindeki iletişim süreçlerini kapsayan bir kavram olarak 1980'lerden itibaren kullanılmaya ve tartışılmaya başlamıştır. Kuruluştaki yönetim, organizasyon ve pazarlama süreçlerini bütüncül bir yaklaşımla ele alan kurumsal iletişim, kuruluşun hem iç hem de dış hedef kitleleriyle olan iletişim süreçlerini stratejik iletişim yönetimi perspektifinden yönetmektedir. Bu kadar kapsamlı bir kavram söz konusu olunca literatürde de farklı yaklaşımlar ve bakış açıları söz konusu olmaktadır. Küreselleşmenin etkisi, gelişen teknoloji ve dijitalleşme sayesinde kuruluşlar artık farklı uygulamalar, araçlar ve tekniklerle hedef kitle ile iletişim kurmakta ve sürdürebilir bir ilişki yürütmeyi istemektedir. Bu derleme kitap, farklı uygulamalar, araçlar ve aktörler çerçevesinde kurumsal iletişim olgusunu mercek altına almak ve kurumsal iletişimle ilgili tartışmalara katkıda bulunmak için hazırlanmıştır. Kitaba katkıda bulunan yazarlar hem literatür hem de uygulamaya dayalı çalışmalarla kurumsal iletişimin farklı alanlarına dair çalışmalar ortaya koymuştur.

devamını oku..
Kategori : Genel
45.00
Liste Fiyatı : 45.00
Kazancınız : 0.00
Miktar :  
Adet

Temin Süresi : 7 Gün
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %0 indirim