• Mağazacılığın tüm sektörlerinde, satıştan yönetime tüm kadrolar için mükemmel hizmet ve etkili satışın yolları • Hazır giyim, gıda, gıda dışı, kategori mağazacılığı ve yeme içme sektörü için örnek satış ve hizmet diyalogları • e-ticaretin mağazacılığa etkileri • Kötü hizmetin verdiği zararların boyutları • 35 yılı aşkın mağazacılık deneyimiyle pratik öneriler • Satışın tüm aşamaları için etkili teknikler • İlk karşılaşma anında satışı garantiye almanın yolları • Ürünün faydalarını sunmaya örnekler • Mağazacılıkta satışı gerçekleştiren soru örnekleri • Ürünü
denetmenin pratik yolları • Müşterilerin sık rastlanan itirazlarına cevap örnekleri • Zor durumlarda müşterilerle diyalog örnekleri • Satışı sonuçlandırmanın ve ilave ürün satmanın denenmiş yolları • Satışta doğru beden dili • Mağazacılıkta kullanılacak ve kullanılmayacak
sözcükler • Mağazacılık mesleğinin avantajları ve zorlukları • Başarılı mağazacıların özellikleri
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789751419958 |
Yayın Tarihi |
:2021-02-16 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Mağazacılık; Mükemmel Müşteri Hizmeti ve Etkili Satış Teknikleri |
Baskı Sayısı |
:14.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:224 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:134 X 198 |