• Mağazacılığın tüm sektörlerinde, satıştan yönetime tüm kadrolar için mükemmel hizmet ve etkili satışın yolları • Hazır giyim, gıda, gıda dışı, kategori mağazacılığı ve yeme içme sektörü için örnek satış ve hizmet diyalogları • e-ticaretin mağazacılığa etkileri • Kötü hizmetin verdiği zararların boyutları • 35 yılı aşkın mağazacılık deneyimiyle pratik öneriler • Satışın tüm aşamaları için etkili teknikler • İlk karşılaşma anında satışı garantiye almanın yolları • Ürünün faydalarını sunmaya örnekler • Mağazacılıkta satışı gerçekleştiren soru örnekleri • Ürünü
denetmenin pratik yolları • Müşterilerin sık rastlanan itirazlarına cevap örnekleri • Zor durumlarda müşterilerle diyalog örnekleri • Satışı sonuçlandırmanın ve ilave ürün satmanın denenmiş yolları • Satışta doğru beden dili • Mağazacılıkta kullanılacak ve kullanılmayacak
sözcükler • Mağazacılık mesleğinin avantajları ve zorlukları • Başarılı mağazacıların özellikleri

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789751419958
Yayın Tarihi :2021-02-16
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Mağazacılık; Mükemmel Müşteri Hizmeti ve Etkili Satış Teknikleri
Baskı Sayısı :14.Baskı
Sayfa Sayısı :224
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :134 X 198
Emeği Geçenler :
Düzeltmen   : Öner Ciravoğlu
Düzeltmen   : Nesrin Arslan
Yazar   : Suat Soysal
Grafiker   : Ömer Erduran
Düzeltmen   : Öner Ciravoğlu;Nesrin Arslan
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler