Günümüzde tüketiciler, geçmişe göre çok daha fazla bilgiye sahiptirler. Dolayısıyla markalar için müşterileri doğru analiz edebilmenin yanında doğru kararlar vererek pazarlama stratejilerini belirlemek eskisinden daha da önemli olmaya başlamıştır. Rekabet avantajı elde etmek isteyen markalar, tüketici zihninde sürdürülebilirliklerini korumalarının yanı sıra
marka imajı ve marka sadakatine gerekli değeri vermelidirler. Bu kitapta pazar içerisinde rekabet üstünlüğünün sağlanmasında öne çıkan marka ile ilgili kavramların yanı sıra marka konumlandırma, marka değeri, marka geliştirme, marka fiyatlandırma ve marka faydalarına yer verilerek konunun detaylandırılması sağlanmıştır. Bunun yanında sürdürülebilirlik kavramları ile sürdürülebilirlik kavramının rekabete etkisi üzerinde durularak marka sürdürülebilirliği ile
ilgili yorumlara yer verilmiştir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786257339094
Yayın Tarihi :2021-03-08
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Marka ve Sürdürülebilirlik
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :90
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Dilek Ulucan Erkesim
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler