Satış bugünün, pazarlama ise yarının siparişini alır. Bu sebeple; satış ve pazarlama aktiviteleri bir­birini destekler nitelikte organize olup yapıldığı takdirde satışa odaklı memnun edici sonuçlar alınır.
Satış, pazarlamanın stratejilerini hayata geçirip uygularken, pazarlama ise satışın sonuçlarını kullanır.
O halde satış mı pazarlamanın girdisidir, yoksa pazarlama mı satışın girdisidir?
Bizler, bu kitapta pazarlamayı ve satış dünyasını, her iki dünyanın aktörlerine, onları sıkmadan anlatmak istedik.
Kitabımızın her iki dünyanın aktörleri tarafından bu amaçla zevkle okunmasını isteriz.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055878375
Yayın Tarihi :2012-03-27
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :408
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : İlhan Ürkmez
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler