PR Mitleri start-up sahipleri, marka pazarlamacıları, iletişim uzmanları ve öğrencilere geçici modaları ve test edilip onaylanan PR uygulamalarını ayırt etmelerine yardımcı olacak bir araç olarak halkla ilişkiler teorisi ve uygulaması hakkındaki popüler mitleri kullanıyor. Kitabın amacı, PR'la ilgili yaygın yanlış fikirleri yok etmek ve okurlara bu mitlerin hepsinin aksini açık bir şekilde ispatlayacak kanıtlar olmasına rağmen neden bugüne kadar geldiklerine dair içgörüler sunmak.

Okurların ilişki kuracağı (tabii birçoğu sık sık yanlış anlayabilir) konuları keşfeden PR Mitleri temel PR yöntemlerine yeni bir ışık tutacak. Medya ve eğlence dünyasının sektörü yansıtma biçimi yüzünden yaygınlaşan PR'ın asla bitmeyen bir parti olduğu varsayımından sık sık tekrar edilen "reklamın iyisi kötüsü yoktur" gibi potansiyel olarak daha zarar verici yanlış fikirlere kadar pek çok farklı konuya değiniliyor. Birleşik Krallık'ta yaşayan en parlak ve en heyecan verici genç iletişim uzmanlarından birinin yazdığı çekici, gerçek deneyimlere dayanan bu kitap, PR sektörünün gerçeklerine yönelik özgün bir bakış açısı sunuyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789752209183
Yayın Tarihi :2020-07-26
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :PR Mitleri; Reklamın iyisi kötüsü olmaz ve diğer yanlış popüler fikirler
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :260
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :170 X 230
Emeği Geçenler :
Grafiker   : Argun Tozun
Çevirmen   : Hilal Dikmen
Editör   : Merve G. Akgün
İlgili Eserler