İletişim olanakları bir yandan büyük bir hızla çeşitlenir ve genişlerken, bir yandan da doğru ve etkin iletişimi giderek güçleştiren tehditler yaratıyor. Türkiyede medya ilişkilerinin profesyonel ve etik ilkelere dayalı bir zemine oturtulması; bugün hem halkla ilişkilerin geleceği hem de kurumların iletişim gereksinimlerinin gelişimlerinin bir şekilde karşılanması açısından öncelikli bir hedef oluşturuyor. Ceyda Aydede, kurumsal stratejilerin başarısında kritik rol oynayan medya ilişkilerinin tutarlı bir çerçeveye kavuşturulmasına yardımcı olacak temel ilkelerin altını çiziyor. İletişim fırsatlarının hem kurumların hem de kamuoyunun yararına en etkin biçimde değerlendirmesi için tutarlı bir yaklaşım önerisi oluşturan ilkeler, günümüzün riskli iletişim ortamında güvenle ilerlemenin yolunu işaret ediyor.

14,00 TL
İçindekiler :
Medya İlişkileri: Genel
Medya ilişkileri nedir?
Medyanın yapısı ve işleyişi
Medya ilişkilerinde etik
Medya İlişkileri : Uygulamalar
Medya ilişkileri yöntemleri
Yüzyüze medya iletişiminde yaklaşım ve üslup önerileri
Özet
Sonsöz

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789758296655
Yayın Tarihi :2004-12-31
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :143
Kapak :Ciltsiz
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ceyda Aydede
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler