Sağlık işletmelerinde pazarlamanın önemi son yıllarda giderek artmıştır. Bunda artan rekabet
koşulları, küreselleşme, tüketicilerin bilinçlenmesi, yönetimlerin profesyonelleşmesi gibi
faktörlerin etkisi olmuştur. Gelişmiş ülkelerde hizmet pazarlamasının bir alt uygulama alanı
olan sağlık hizmetleri pazarlaması konusunda yayınlanmış çok sayıda eser olmasına rağmen
ülkemizde maalesef bu alan yapılan çalışma sayısı çok az sayıdadır. Gerek sağlık yöneticiliği
eğitimi almakta olan lisans ve yüksek lisans öğrencilerine gerekse sağlık işletmelerinde görev
yapan üst düzey yöneticiler ile pazarlama departmanı yöneticilerine yardımcı bir kaynak
niteliğinde hazırlanan bu çalışma yaklaşık beş yıllık bir birikim sonucunda hazırlanmıştır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055782689
Yayın Tarihi :2016-09-23
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Sağlık Hizmetleri Pazarlaması
Baskı Sayısı :4.Baskı
Sayfa Sayısı :432
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 245
Emeği Geçenler :
Yazar   : Dilaver Tengilimoğlu
Grafiker   : Gamze Uçak
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler