Bu kitap pazarlama açısından tüketici satın alma eğilimlerinin örtük sınıf analiziyle (latent class analysis) ortaya çıkarılmasını ve bu örtük sınıflarda yer alan tüketicilerin hangi satış geliştirme aracı uygulandığında hangi ürünlerden satın alabileceklerinin belirlenmesini amaçlamaktadır. Çalışmada, uygulama sonuçlarının irdelenmesi yapılarak; market yöneticilerine tüketici profillerine göre hangi satış geliştirme araçlarının kullanılması gerektiği konusunda bir dizi öneride bulunulmuştur. Bu çalışmanın dolaylı olarak marketlerin mevcut varlıklarını sürdürmelerine ve pazar paylarının daha da artırmasına katkıda bulunacağı düşünülmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786258012231
Yayın Tarihi :2021-12-27
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Satış Geliştirme ve Araçlarına Yönelik Tüketici Segmentlerinin Örtük Sınıf Analizi İle Belirlenmesi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :178
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :160 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mutlu Yüksel Avcılar
Yazar   : Ahmet Acem
İlgili Eserler