Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi'nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor. Elinizdeki kitabın özgün yanı, işletmelerin gündelik hayatta karşılabileceği gerçek sorunları incelemesi ve bu konuda yapılacakları? stratejiden operasyona kadar olan süreçte adım adım ele alması. Bu anlamda, kitapta yer alan değerlendirme formları, gerçek yaşam örnekleri, gazete haberleri ve iletişim mektubu örnekleri, kitabı okuyan yöneticilere şikâyet yönetimi konusunda durdukları yeri görme fırsatı da sunuyor.
Öte yandan şikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili değildir, potansiyeli adeta sınırsızdır. Bu süreçten yeni ürünler çıkarılabilir, diğer ürün hatlarıyla ilişkilendirilip yenilikler, iyileştirmeler yapılabilir. Yani her şikâyet, moral bozucu bir yorum değil, daha iyiye giden yolda birer işaret olabilir. Şikâyet Yönetimi Rehberi'ne başvurarak bu işaretleri görebilecek, iş verimini artırmada sağlam adımlar atacaksınız.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584635
Yayın Tarihi :2015-02-24
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :244
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Gülfidan Barış
Hazırlayan   : Zeynep Hale Akman
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Yayın Yönetmeni   : Yavuz Türk
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler