Format Kitap
Barkod 9786053371625
Yayın Tarihi 2018-08-07
Yayın Dili Türkçe
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 312
Kapak Karton
Kağıt 2.Hamur
Boyut 135 X 215

Emeği Geçenler :
Yazar   : Oğuz Göksu

Siyasal iletişim, 2008 ABD Başkanlık Seçimlerinde Obama'nın kampanyasıyla birlikte geçmişte olduğu gibi yalnızca seçim dönemlerinde yapılmanın ötesine geçerek süreklilik kazanmıştır. Bu kampanya aynı zamanda siyasal iletişimde yeni medyanın sistemli şekilde kullanıldığı ilk seçim olmuştur. Bu açıdan siyasal iletişimin dijitalleşmesi konusuna bu çalışmada büyük bir yer ayrılmıştır.
Siyasal partiler ve liderler artık seçim sonuçlarının kesinleştiği akşam yeni seçimlere yönelik hazırlanmaya başlamaktadır. Bu husus siyasal iletişimi hiç olmadığı kadar önemli hale getirmiştir. Çalışmada siyasal reklam, pazarlama, markalaşma, imaj ve seçim kampanyaları detaylı şekilde ele alınmaktadır. Siyasal iletişimde 'hikayeleştirme' (storytelling), siyasal halkla ilişkiler konuları üzerinde durulmakta, siyasal iletişimin doğrudan ilişkili olduğu medya, algı yönetimi, güven, Gestalt psikolojisi ve kamuoyu araştırmaları başlıkları okuyuculara bu alanda yeni bakış açıları sunmaktadır. Bu çalışma siyasal kültüre yer vermesiyle kendisini farklılaştırmakta ve siyasal

devamını oku..
Etiketler : Siyaset (Dünya)
45.00
Liste Fiyatı : 45.00
Kazancınız : 0.00
Miktar :  
Adet

Temin Süresi : 3 Gün
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %0 indirim