Tüketici kimdir?
Nasıl öğrenir?Nasıl algılar?
Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir?
Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl kurulur?
Tüketicinin karar alma sürecinde neler olur?
satın alma davranışının içyüzü nedir?
Tüketici davranışlarını açıklamak için kullanılan kavramlar ve kuramlar nelerdir?
Bu kuramlar uygulamaya nasıl yansıtılır?
Tüketici davranışlarının kökenlerini anlayıp, sonuçlarını öngörebilmek için sürdürülen çalışmaların anlamlı bir sentezini ve kapsamlı bir özetini sunuyor bu kitap. İşi, ürün ve hizmet pazarlamak olanlar ve kendini tanımak isteyen tüm tüketiciler için...

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789758378647
Yayın Tarihi :2019-11-13
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :2.Baskı
Sayfa Sayısı :404
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Yavuz Odabaşı
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler