Pazar araştırmalarına ayrılan onca bütçeye rağmen, piyasaya sunulan mark, bölümü başarısız oluyor. Oysa şirketler, tüketiciler ne istiyorsa onu üretiyo!..
Bu garip durumun nedeni,tüketicinin aslında ne istediklerini bilmeleri olabilir mi ?
Harvard Business School´da pazarlama profesörü olan Gnerald Zaltman ´´evet ´´ diyor,
´´çünkü düşünme sürecinin yüzde 95´i bilinçaltında gerçekleşir.´´
Tüketici Nasıl Düşünür?, salın alma kararlarının arkasındaki bu sisli bölgeyi aydınlatan bir kitap. Zaltman bu kitapta nöroloji, sosyoloji, bilişsel bilimler gibi pek çok disiplinden yararlanarak tüketici aklının işleyiş kurallarını açığa çıkarıyor İnsanların ve nasıl satın aldıklarını anlamamızı sağlıyor Bu bilgiyle neler yapılmaz ki!

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799756347316
Yayın Tarihi :2016-09-28
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :3.Baskı
Sayfa Sayısı :404
Kapak :Kuşe
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Gerald Zaltman
Çevirmen   : A. Semih Koç
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Yayın Yönetmeni   : Yavuz Türk
Hazırlayan   : Baskın Bıçakçı
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler