Yazar(lar): Kadir Kaplan, Önder Çangal, Efecan Karagöl, Mete Yusuf Ustabulut, Hasan Basri Kansızoğlu, İsmail Yavuz Öztürk, Tuncay Türkben, Rasim Tarakcı, Huzeyfe Bilge, Gökçen Göçen, Muhammet Memiş, Büşra Kiraz, Şeyda Özcan, Bahadır Gülden

Türkçe öğretimi, nihai olarak bireylerin iletişim becerilerini geliştirmeyi hedefler. Bu hedefe ulaşırken Türkçe Dersi Öğretim Programından ve bu programı oluşturan dil becerileri, çeşitli metinler, Türkçenin söz varlığı, dil bilgisi özellikleri, değerler, yetkinlikler ve kültürel ögeler gibi değişkenlerden yararlanır. Ayrıca Türkçe öğretmenleri, birincil gereçleri olan ders kitaplarını ve diğer materyalleri kullanarak bu hedeflere ulaşmak adına faaliyet yürütürler. Onların çeşitli üniversitelerin lisans programlarında alan uzmanlarınca yetiştirilmesi ve ses bayrağımız olan Türkçenin hem yurt içinde hem de yurt dışında öğretimini yapmaları, ayrı bir yerde konumlandırılmalarını gerekli kılar.
Bu kitap Türkçe öğretimine yönelik amaç, ilke, çeşitli yaklaşım, strateji, dil becerileri vb. hususları ele almakta ve bölüm yazarlığı niteliğini taşımaktadır. Ayrıca kitabın içeriğinin oluşturulmasında 2018 yılında yayımlanan Türkçe Öğretmenliği Lisans Programı'ndaki Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları dersinin tanımlayıcıları yol gösterici olmuştur. Bu bağlamda eserin hedef kitlesini; öğretmen adayları, Türkçe öğretmenleri, lisansüstü öğrenciler, araştırmacılar ve konuyla ilgilenen herkes oluşturmaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786257676922
Yayın Tarihi :2021-08-24
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :426
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :160 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Efecan Karagöl
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler