Günümüzün küreselleşen ve hızla dijitalleşen dünyasında pazarlama faaliyetlerine tanıtma kavramı da eklenmiştir.
Kendisini ve ürününü tanıtma faaliyetlerini efektif gerçekleştiremeyen firmalar/bireyler arka planda kalmaya başlamış ve
yaşamın tüm alanında marka değeri yaratan olgular öne çıkmıştır. Pratikte firmalar da, yaptığımız tüm işler ile birer canlı
gibi doğar, yaşar ve sona erer. Tutumlarının tamamı aslında firmaların doğrudan satışlarını ve sektör tutundurmalarını da
etkiler. Tüm bu etkiler demiryolu için de benzer bir biçimde etkilidir, temel kurallar geçerlidir. Koronavirüs Pandemisinin ve
yeşil lojistiğin etkisiyle yeniden şekillenen lojistik pazarında demiryolu taşımacılığının önemi Avrupa genelinde yürütülen
TEN-T, Çin’in ortaya attığı Kuşak ve Yol inisiyatifi benzeri oluşumlar ile sürekli artmaktadır. Dünya lojistiği yeniden
şekillenirken ülkeler bu konseptlerden maksimum faydayı almaya çalışmaktadır. Türkiye’nin açıklanan hedefleri
doğrultusunda gelişmeleri sağlaması, pazarın doğru kurgulanması adına Türkiye’de demiryolları üzerinde uluslararası
marka ve markalar yaratmak önem arz etmektedir. Türkiye, demiryolu ulaşım altyapısının ve lojistik hizmetlerinin hız, kalite
ve maliyet açısından iyileştirmesi yönünde olumlu etkiler yaratacak küresel markalar yaratmalıdır. Bu kitap içerisinde
markalaşmanın önemine değinilmiş ve gelişen ülkemiz demiryolunda uluslararası markalaşmalar için çıkarımlarda
bulunulmuştur.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786257499705
Yayın Tarihi :2021-11-17
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Uluslararası Demiryolu Taşımacılığında Markalaşmanın Önemi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :97
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ildızhan Türe
İlgili Eserler