Yeni Medya disiplini, bugün artık kendisine İletişim Bilimleri içinde hem kavramsal hem de kuramsal açıdan oldukça önemli
bir yer edinmiştir. Özellikle sanayi sonra toplumların, gelişen ve artan teknolojik araçlarla ivmelenmesi sonucunda ortaya
çıkan Ağ toplumu olgusu, Yeni Medyayı hem bir taşıyıcı omurga olarak hem de disiplinlerarası bir araştırma nesnesi olarak
benzersiz bir yere koymuştur. Yeni Medya disiplini yeni ve disiplinlerarası bilimsel bir yaklaşım gerektirmektedir. Bunun da
ötesinde, Yeni Medya yeni bir araştırma nesnesi olarak, sadece geleneksel iletişim teorisine tabi olmakla kalmayıp, aynı
zamanda bilimcileri yakından veya uzaktan ilgili disiplinlerle bağlantılar kurmaya zorluyor. Bu nedenle de yapay zekâ, ağ
bilimi, sayısallaştırma vb. konuları içeren disiplinlerarası bir müfredat tasarlamak bir zorunluluk haline gelmektedir. Bu
kitabın amacı, bir yandan Yeni Medya disiplinini ortaya çıkartan kavramsal ve kuramsal temelleri ele almak, diğer yandan
bu alanın güncel trendleri üzerinden bu kavramsal ve kuramsal temellerin günlük yaşam pratiğine izdüşümlerini oraya
koymaktır. Zira, ancak bu şekilde kitabın alt-başlığında yatan, Teknoloji, Toplum ve İş Dünyası için Perspektifler çizmek
mümkün olacaktır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052819289
Yayın Tarihi :2020-06-09
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Yeni Medya Trendleri Yeni Medya, İletişim, Teknoloji Toplum ve İş Dünyası İçin Perspektifler
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :155
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Aykut Arıkan
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler