Sanayi Devrimi ve sonrası 20. Yüzyıldaki teknolojik gelişmelerle birlikte kitlesel üretim ve tüketim muazzam bir boyuta ulaşmıştır. Kitle toplumunun oluşmasıyla beraber kırsal alanlar azalmaya, fabrikaların konumlandırıldığı ve göç alan kentler ise genişlemeye başlamıştır. Bu durum, kitlesel tüketim ürün ve hizmetleri için doğal kaynakların tüketimi ile sürmüş ve kaçınılmaz olarak insanın doğa ve çevre ile girdiği etkileşimin boyutunu değiştirmiştir. Bu bağlamda bilhassa son yıllarda, iklim değişikliği çalışmalarının da katkısı ile birlikte çevre duyarlılığı ve tüketici davranışları üzerine araştırmalarda artış görülmektedir. Bu araştırmaların pek çoğu sürdürülebilir bir dünya üzerine yoğunlaşmakta ve gelecek nesillerin daha sağlıklı yaşama sahip olabilmeleri için çevre dostu ürün kullanımının önemini ortaya koymaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786059425551
Yayın Tarihi :2022-04-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Yeşil Pazarlama Ve Tüketici
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :112
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ali Sert
İlgili Eserler