Uluslararası pazarlara giriş; sadece kurumsal firmaların hedeflerinde değil, küçük ve mikro işletmelerin de hedeflerinde olmalıdır. Elektronik ticaretin dünyada yaygınlaşması ve ulaşımın masa başından ya da mobil cihazlarla çevrimiçi olarak da yapılabiliyor olması, el yapımı ürünlerin satışa sunulması gibi birçok yeni bilgi elektronik ortamda artık mevcuttur. Çalışmamda Türkiye’deki her işletmenin uluslararası pazarda yerinin olması gerekliliği, ‘Bilgi’nin en önemli sermaye olduğu ve birçok işletme için yeni bir alan olması ve sürekli gelişim ve değişim içinde olması nedeniyle e-ihracatın gelişimi, bugünkü durumu Türkiye Ekonomisi için önemi ve gelişmesi, gelecek çalışmalara ışık tutması için yerli ve yabancı kaynaklardan literatür incelemesi yapılmış, yasal mevzuatlardan, bu alanda yazılmış kitaplardan, özel ve kamu kuruluşları araştırma raporları, eğitim dokümanları, istatistikleri ve sektör öncülerinin yapmış olduğu açıklamalardan da faydalanılarak geniş bir inceleme alanı oluşturulmuştur.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786256850866
Yayın Tarihi :2024-04-25
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Bilinen ve Bilinmeyen Yönleriyle E-ihracat
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :290
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Seçil Koç
İlgili Eserler