Reklamda ve Pazarlama sürecinde 'reklamın etkililiğinin ölçülmesi' kadar tartışılan, eleştirilen ama ele gelmeyen başka bir konu yoktur. Yıllar geçtikçe konuya ilişkin pek çok ölçme tekniği, yöntemi ve teorisi çıktıysa da bunların pek azı zaman karşısında DAGMAR kadar dayanabildi. DAGMAR iş dünyasında bu teste otuz fırtınalı yıl boyunca göğüs geren bir klasik.

Format :Kitap
Barkod :9789754704598
Yayın Tarihi :1999-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :116
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Çevirmen   : Haluk Mesci
Yazar   : Solomon Dutka
İlgili Eserler