Bu kitap, kasiyerinden CEO´suna mükemmel müşteri hizmeti sunmak isteyen herkesi heyecanlandıracak. Arthur İllis ve Mike Lipkin kendi yüksek kaliteli; mükemmel müşteri hizmetleri formüllerini, son derece zevkli, eğlenceli bir şekilde sunuyorlar. Güney Afrika´nın insanı tazeleyen tatlarını içeren, tekrar tekrar okunabilecek, içinde öğrenilmesi gereken pek çok ders, görüş açısı ve öğütler barındıran bir kitap.
(Tanıtım Bülteni´nden)
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789758296507 |
Yayın Tarihi |
:2000-01-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:225 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:1.Hamur |
Boyut |
:135 X 195 |