Kurumsal itibar, kurumun, tüm paydaşlarının gözünde nasıl algılandığıdır. Bu paydaşlar literatürde hissedarlar, yatırımcılar, üst düzey yöneticiler, çalışanlar, müşteriler gibi kurumun çalışmalarından etkilenen tüm kişiler olarak tanımlanmıştır. Araştırmada kurum içi çalışanların yani yalnızca iç paydaşların çalıştıkları kurum hakkındaki itibar algıları ele alınmıştır. Bu çalışmanın ilk sınırlılığıdır. İkinci sınırlılık çalışmanın konut sektöründe faaliyet gösteren bir işletmenin farklı bölümlerinde çalışan (kurumsal iletişim, ar/ge, pazarlama ve satış, insan kaynakları, finans, mimari, inşaat birimi, satış sonrası hizmet, reklam birimi) kurum içi paydaşlarla sınırlandırılmasıdır. Çalışma tek bir sektöre ve o sektördeki tek bir firmaya ait tek bir paydaş grubu üzerinden yapılmıştır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786057720337
Yayın Tarihi :2019-09-23
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Kurumsal İtibar Yönetimi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :68
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 230
Emeği Geçenler :
Yazar   : İpek Suat Güneş
İlgili Eserler