Bu çalışmada şarabın tadı, marka, ambalaj, etiket fiyatı gibi özelliklerin bireylerin satın alma davranışı ne kadar etkilediği araştırılmıştır. Şarap tüketicilerinin özelliklerinin ve tercihlerinin belirlenmesinin yanında tahmin edilen modeller yardımı ile şarap tüketimi hakkında bilgiler edinilmesi amaçlanmıştır.

Format :Kitap
Barkod :9799756463573
Yayın Tarihi :2005-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Marmara Bölgesi'nde Şarap Tüketimini Etkileyen Faktörler
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :124
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ebru Çağlayan
Yazar   : Nurcan Metin
Yazar   : Ebru Çağlayan;Nurcan Metin
İlgili Eserler