Başarılı bir Medya planı yapmak için mecralar, reklâm süreleri, bütçe ve dağılım konusunda yaratıcı kararlar vermek gerekiyor. Mevcut Medya kaynaklarını çok iyi bilmenin yanı sıra,iyi bir medya planlamacının pazarlama,reklam,araştırma ve finans konularında da stratejik uzmanlığa sahip olması gerekiyor.Artık ülkemizde de medya planlamacılar bu kaynak kitaptan yararlanabi-
lecek.Kitap sağlam bir medya planının kapsamı,erişimi ile süreklilik ölçümleri ve daha pek çok konuda derinlemesine bilgi sunuyor.Değişen dünyanın değişen reklam tekniklerine uygun planlamanın nasıl yapılacağını anlatan MEDYA Planı Nasıl Hazırlanır?yaratıcı ve sonuç odaklı medya planlama yapmak isteyen herkes için.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944383806
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :512
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :185 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Jack Z. Sissors
Yazar   : Roger B. Baron
Yazar   : Jack Z. Sissors;Roger B. Baron
Çevirmen   : Melisa Kesmes
Editör   : EDT: BANU ADIYAMAN
İlgili Eserler