Pazarlama ilke ve teknikleri ile bunların uygulamaları, satış ve satış yönetiminin tüm boyutları, reklam ve halkla ilişkilerin temel kavramları ve uygulamaları, müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklı kültür, CRM, marka yaratmanın ve yaşatmanın kuralları, doğrudan pazarlamanın yöntemleri ve internet üzerinden pazarlama ile ilgili bilmeniz gereken herşey, bu kitabın sayfalarında sizi bekliyor.

Kitap, pazarlama ve satış konularını, son gelişmeleri de göz önünde bulundurarak, açık, yalın ve akıcı bir anlatımla ele almıştır. Kitapta, konuların anlaşılmasını ve hatırlanmasını kolaylaştırmak için örneklere de sıkça yer verilmiştir.

Çoroğlu, pazarlama ve satış konularında çeşitli şirketlerde uzun yıllar yöneticilik yaptığı için bu kitapta yer alan bilgi, beceri ve teknikleri sıkça kullanma fırsatı bulmuş ve kitaptaki her cümleyi pazarlama ve satış deneyimlerinden süzerek yazmıştır.

Bu kitap, içindeki konular ve konuların ele alınış biçimi bakımından, başta yöneticiler, yönetici adayları ve öğrenciler olmak üzere, pazarlama ve satış konularına ilgi duyan herkesin mutlaka okuması gereken, rehber bir kitap niteliği taşımaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799752971072
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :194
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Coşkun Çoroğlu
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler