Müşteri günümüz dünyasının en popüler kavramlarından birisi olmaya devam ederken büyük veya
küçük ölçekli tüm firmalar, müşteri sadakati, doğru iletişim ve çalışan odağının sahaya yönlendirilmesi
konusunda daha fazla çaba göstermektedir.
Bugün hemen hiçbir firma yoktur ki vizyon, misyon ve firma inançlarında Müşteri sözü yer almasın.
Müşteri tarafında yaratılabilecek bağlılığın firma bilançolarına olumlu katkısı, büyüme ve daha güçlü
olma yolunda atılabilecek en büyük adım olduğu çok açıktır. Kolay olmayan ise müşteri bağlılığını
artırmak ve bu bağlılığın sürdürülebilirlik yönetimini sağlamak nasıl olmalıdır, sorusunun cevabıdır.
Müşteri kavramı yüz, hatta bin yıllardır insan hayatındaki, ticari dünyamızdaki en önemli
konulardan birisi olarak araştırmalara ve kitaplara konu oldu. Zaman içerisindeki değişim sadece
müşteri algısı, beyni ve seçimlerinde değil aynı zamanda şirketlerde, ürünlerde yaşandı. Tüm şirketler
kazançlarını ve kârlılıklarını artırmaya çalışırken her zaman yüksek müşteri sadakati peşinde koştular.
Günümüze gelindiğinde ise müşterinin önemi en üst düzeye çıktı ve orada kalmaya devam edecek
gibi görünüyor. En iyi ürünlerin satış rakamlarının düşük kaldığı, en büyük şirketlerin birkaç yıl içinde
iflasa sürüklendiği bir yüzyıl içindeyiz.
Müşteri artık kesinlikle patron ve o karar veriyor. Müşteri isterse en iyi şirket kısa sürede sizin
şirketiniz olabiliyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786257025096
Yayın Tarihi :2020-02-04
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :80
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Fuat Yalçın
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler
%10
Safsatalar

207.00230.00
SafsatalarTevfik Uyar
%20
Mizah

100.80126.00
MizahRobert Escarpit