Yaşanılan küresel değişimlerle birlikte tüm sektörlerde olduğu gibi pazarlama alanında da evrim niteliğinde değişimler gözlemlenmektedir. Kuşaklar arasında bulunan belirgin farklar satın alma davranışlarında da kendisini göstermektedir. Değişen tüketici yapısı ile birlikte pazarlama çevresi değişik stratejiler ve çözümler bulmak için sürekli olarak yenilenebilir pozisyonda kalmaktadır. Geleneksel pazarlama stratejilerinde gözlemlenen eksiklikler, pazarlamacıları tüketicinin bilinçaltı davranışlarını anlamaya yönlendirmişlerdir.Tüketici satın alma karar sürecinde karar mekanizmasının anlaşılabilirliği için birden fazla disiplini barındıran nöropazarlama ortaya çıkarılmıştır. Bilişsel psikoloji ve Nöro Bilim ile birlikte pazarlama alanında tüketicilerin bilinçaltı tepkileri anlaşılmaya çalışılmaktadır. Bu satın almaların karar süreçleri incelendiğinde geleneksel yöntemler eksiklikler göstermektedir. Tüketiciler neden ihtiyaç fazlası ürün satın alırlar? Sorusunun cevabı ve markaların bu yönde nasıl farkındalık oluşturacakları günümüzde nöropazarlama teknikleri ile analiz edilmeye çalışılmaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786057691187
Yayın Tarihi :2019-11-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama Marka Mı Satın Alıyoruz Koku Mu?
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :142
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mehmet Kara
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler