Tüketiciler sosyal medyada ürün veya hizmetler hakkında; beğeni, paylaşım ve yorumlar yaparak birbirilerini
etkileyebilmektedirler. Bu nedenle sosyal medyada tüketici davranışlarının anlaşılmasının hem işletme yöneticileri hem de
akademisyenler açısından önem teşkil ettiğini ifade etmek mümkündür. Sosyal medyada tüketici davranışlarını ortaya
koyan bir kitaba rastlanamamış olması göz önüne alındığında, bu kitap literatüre katkı sağlaması yönünden önemli bir
çalışma haline gelmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052818039
Yayın Tarihi :2020-03-18
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Örneklerle Sosyal Medyada Tüketici Davranışları
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :118
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Adnan Duygun
İlgili Eserler