İnsan Merkezli Olup Aynı Zamanda Kâr Etmek Mümkün müdür?

Dünya hızlı ve sıkıntılı bir değişim sürecinden geçiyor. Son finansal kriz yoksulluk ve işsizliğin artmasına neden oldu. Ayrıca, iklim değişikliği ve nüfus artışı ülkeleri atmosfere bırakılan karbon monoksit gazı miktarını azaltmaya zorluyor, ancak bu şirketlerin omzuna ek yükler bindiriyor. Dahası, ekonomik büyümenin merkezi hızla Doğuya kayıyor. Öte yandan, teknoloji mekanik bir dünyadan dijital bir dünyaya doğru evriliyor-internet, bilgisayarlar, cep telefonları ve sosyal-medya ve bu, üretici ve tüketicilerin davranış biçimlerini ciddi biçimde etkiliyor.

Bütün bunlar pazarlamanın yeniden düşünülmesini gerektirecektir. Son altmış yıl içinde, pazarlama ürün-merkezli (Pazarlama 1.0) olmaktan tüketici-merkezli (Pazarlama 2.0) olmaya yöneldi. Şirketlerin odak noktalarını ürünlerden tüketicilere ve insanlığın karşı karşıya kaldığı sorunlara doğru genişlettiğini görüyoruz. Pazarlama 3.0, şirketlerin tüketici-merkezli olmaktan insan-merkezli olmaya doğru kaydıkları ve kârlılığın kurumsal sorumlulukta dengelendiği aşamadır.

Pazarlamanın efsane ismi Philip Kotler, katılım ve işbirliğine dayalı bu yeni çağda, iş dünyasına şekil veren üç büyük kuvvete göz atarak yeni kurallar açıklıyor. Bazı kilit uygulamaların, yeni iş modellerinin ve ana trendlerin açıklandığı bu kitap, bir adım öne geçmek isteyen herkes için stratejik bir başlangıç noktası.

Unutmayın: Müşterileriniz artık daha farkında, daha faal ve eskisinden daha güçlü!

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789757051756
Yayın Tarihi :2011-01-19
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :192
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :155 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Philip Kotler
Yazar   : Hermawan Kartajaya
Yazar   : Iwan Setiawan
Yazar   : Philip Kotler
Yazar   : Hermawan Kartajaya
Yazar   : Iwan Setiawan
Çevirmen   : Kıvanç Dündar
Editör   : Cemal Engin
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler