Gerek sektör içinden, gerekse akademik düzeyde hemen hemen herkesin temel problemi araştırmaya nereden başlayacağını bilememesidir. Araştırmacılar genellikle teorik bir arka plana bir yöntem seçip araştırmayı ona uyarlamaktadır. Bu durum da araştırmanın teorik arka planı ile uygulanan metodoloji arasında bir uyumsuzluğa sebep olmaktadır. Yaşanan sıkıntının en önemli sebebi ise bilgi ve rehber eksikliğinden kaynaklanmaktadır. Reklam alanında yapılacak çalışmalarda bir kılavuz niteliğinde olmasını hedeflediğimiz bu kitap, araştırmacılara yöntem açısından bir yol haritası çizmede yardımcı olacak ve aynı zamanda araştırmaların niteliksel olarak değerini yükseltecektir.Alanında uzman akademisyenlerin katkıları ile hazırlanan bu kitabın akademi ve sektörde yapılacak araştırmalarda bir başvuru kaynağı olacağını umuyor, keyifli okumalar diliyoruz.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786051967028
Yayın Tarihi :2021-12-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Reklam Araştırmaları Nitel ve Nicel Tasarımlar
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :392
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Merve Gençyürek Erdoğan
İlgili Eserler