İster akademik bir çalışma için, ister zevk okuması olsun, bir konu hakkında entelektüel bir düzeye erişmek, o konuyla ilgili kavramsal bir hâkimiyete ulaşmaktan geçer. Bu kavram ve terimler, akademik çalışmalarda, meslek kitaplarında ve makalelerde dağınık halde bulunur. Küreselleşme sürecinin bir parçası olarak sayısal ortamda ve sosyal medyalar aracılığıyla yeni bir döneme giren reklâmcılıkla ilgili kavramların önemli bir kısmının bir arada görüleceği bu çalışma, alandaki boşluğu rahatlıkla doldurabilecek niteliktedir. İngilizce olan kavramların , Türkçe karşılıklarıyla tanımlanması ve birbiriyle ilintili tüm kavramların bkz. imiyle kurulan matris sayesinde bir arada görülebilmesi okuyucuya büyük bir kolaylık sağlamaktadır. Bu özelliğiyle akademik bir çalışmayı andıran eser, kuşkusuz, reklâmcılık dünyasının, akademisyenlerin ve öğrencilerin başucu kitabı olmaya adaydır. Derleyenleri kutluyorum.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055397210
Yayın Tarihi :2011-11-19
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :191
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Aybike Serttaş Ertike
Yazar   : Recep Yılmaz
Yazar   : Aybike Serttaş Ertike
Yazar   : Recep Yılmaz
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler