Günümüzde ticari başarıya ulaşmayı sağlayan en önemli faktör doğru bir marka yönetimi... Oysa markalar hala sezgilerle ve sübjektif yaklaşımlarla yönetiliyor. Reklamverenler ve reklam ajansları yaptıkları reklamların etkililiğini ölçmek için araştırmaya gün geçtikçe daha çok başvuruyor, ancak bunların çok azı araştırmanın sunduğu imkanlardan tam anlamıyla yararlanıyor.
Bu kitap, etkili reklamlar hazırlamak için gerekli bilgileri sağlayan mevcut tüm araştırma yöntemlerine ilişkin eleştirel bir inceleme... Reklam etkililiğine dair akademik araştırmalar ile reklam pratiği arasında sağlam bir köprü kuran kitap ön test, marka özvarlığı araştırması, pazar simülasyonu ve izleme gibi birçok araştırma yöntemini ayrıntılı bir şekilde değerlendirilmenin yanısıra `Reklam Tepki Matrisi` adında çığır açıcı yeni bir model sunuyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799756347415
Yayın Tarihi :2005-02-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :375
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Giep Franzen
Çevirmen   : Fevzi Yalım
İlgili Eserler