Bilgi ve iletişim alanındaki süratli gelişimle beraber internet teknolojisi de gelişim ve değişim içine girmiştir.Bu paralelde internet kullanıcılarının sayıları da devamlı artış göstermektedir.Şirketler de geleneksel pazarlama etkinliklerine ilaveten, bugün genel anlamda internette pazarlama uygulamalarından yararlanmaktadırlar.Özelde ise gerek maliyet gerekse tüketiciye erişim unsurları bakımından sosyal medya pazarlaması dikkat çekmektedir.Gayrimenkul sektörü, büyümesine ara vermeyen dinamik bir sektördür.Bu bağlamda sosyal medya pazarlama uygulamalarının günümüzde gayrimenkul sektöründe de geçerli olmaya başladığı görülmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786257700764
Yayın Tarihi :2021-04-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Sosyal Medyanın Gayrimenkul Pazarlamasına Etkisi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :112
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Yusuf Boz
İlgili Eserler