Sosyal pazarlama, toplumda sosyal sorunlara karşı davranışsal değişimi teşvik etmek için çeşitli pazarlama ilkelerinin, süreçlerinin, tekniklerinin, davranışsal teorilerin, modellerin vb. kullanımını içermektedir. Sosyal pazarlama, sosyal ve ekonomik amaçları geliştirmek için pazarlama bilgisinin, kavramlarının ve tekniklerinin uygulanmasıyla birlikte pazarlama politikalarının, kararlarının ve faaliyetlerinin sosyal sonuçlarının analizi ile ilgilidir. Bu nedenle, sosyal pazarlama çözümleri, bireylerin sağlıksız davranışlarını sağlıklı davranışlara dönüştürmelerine yardımcı olmaktadır. Günümüzde sosyal farkındalık oluşturmak isteyen uygulayıcıların klasik pazarlama yöntemlerinin yanında İnsan-Bilgisayar Etkileşimi kapsamında kullanılan Eye Tracking analiz yöntemlerini kullanarak etkin ve verimli bir sosyal pazarlama kampanyası hazırlayabileceği düşünülmektedir. Bu kapsamda; bu kitabın amacı; Birleşmiş Milletler ve ona bağlı kuruluşlar tarafından hazırlanan sosyal pazarlama temalı görsellerin görsel ve mesaj etkisinin tespit edilmesidir. Konunun; sosyal pazarlama ve insan-bilgisayar etkileşimi alanlarının bir arada kullanılmasından ötürü multidisipliner yönünün oldukça önem arz ettiğini düşünmekteyiz. Kitabımızın, araştırmacılara, bilim dünyasına ve öğrencilere katkı getirmesini temenni ediyoruz.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786256894198
Yayın Tarihi :2023-07-11
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Sosyal Sorumluluğu Bakışlardan Anlamak Alt Baslık: İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Paradigmasında Göz İz
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :394
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :160 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Atilla Yücel
Yazar   : Yunus Emre Gür
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler