Son yıllarda sosyal ağ sitelerinin çeşitlenmesi, kullanıcılar tarafından yaygın bir şekilde
kullanılması ve çevrimiçi reklam gelirlerindeki hızlı büyüme beraberinde sosyal ağ
reklamcılığının bir trend haline gelmesine neden olmuştur. Öte yandan sosyal ağ
reklamcılığının popülaritesi ve bu reklamların tüketici tutumları üzerindeki gücü ve etkinliği
ise reklam uygulayıcılarının bu reklamları sıklıkla kullanmalarını gerekli kılmıştır.
Dolayısıyla reklam uygulayıcılarının, tüketicilerin sosyal ağ sitelerinde yer alan reklamlara
yönelik yaklaşımlarını, gösterdikleri tepkileri ve bu tepkilere neden olan parametreleri
saptamaları gerekmektedir. Tüketicilerin reklamlara yönelik verdiği tepkilerden biri de
şüpheci yaklaşımdır. Reklama şüphe duyan tüketici, çok büyük bir ihtimalle markaya güven
duymayacak ve reklamı izlemekten kaçınacaktır. Söz konusu durum markaların reklam
çabalarının ve maliyetlerinin boşa gitmesine neden olacaktır. Bundan dolayı sosyal ağ
sitelerinde yer alan reklamlara yönelik şüpheciliğin öncülleri belirlenerek reklam
tasarımlarının yapılması gerekmektedir. Bu bağlamdan hareketle kitapta, şüphecilik
temelinde sosyal ağlar ve reklamlar ele alınmaktadır. Diğer taraftan kitapta, teorik bilgilerin
yanı sıra uygulamalı bir araştırma gerçekleştirilerek sosyal ağ sitelerinde yer alan reklamlara
yönelik şüpheciliğe neden olan değişkenler detaylı bir biçimde incelenmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786258373363
Yayın Tarihi :2022-09-20
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Şüphecilik Bağlamında Sosyal Ağlar ve Reklam
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :184
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Betül Çepni Şener
İlgili Eserler