Huysuz müşteriyi nasıl en iyi dostunuz yaparsınız?
Herhangi bir sorun karşısında kullanılacak sihirli kelimeler hangileridir?
Müşterilerle uzun yıllar çalışmak için neler yapılmalıdır?
Yaratıcı çözümler geliştirmenin teknikleri nelerdir?


Artık müşterilerin talepleri artıyor; şikâyetlerini size bildirmeye nadiren zahmet eden bu insanlar, en ufak memnuniyetsizliklerinde gözlerini kırpmadan bir başka adrese dümen kırıyorlar.

Değişen dünyanın bu meşgul insanları, memnuniyetlerinden de pek söz etmiyor ve hakkınızda konuşmuyorlar.

Peki, bu insanları yanınızda tutmaya yardım edecek özel yöntemler var mı? Müşteriler için fark yaratan esas şeyi, bir servete mal olmadan sunmak mümkün mü?

Bu basit, ama son derecede güçlü kitapta, çoksatan yazar Michael Heppell, tek yıldızlı bütçeyle sonuca götürecek en mükemmel fikirleri paylaşıyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055655235
Yayın Tarihi :2010-02-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :152
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Michael Heppell
Çevirmen   : İlker Gülfidan
Editör   : Mutlu Dinçer
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler