Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye'de halen en çok görüntülenen ve hedefkitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve programlı bir kampanyanın sürdürülebilmesinde etkin rol oynayan televizyon, hazırlanan reklamların geniş bir kitleye ulaşması ve mesajın anlaşılır biçimde kodlanabilmesi açısından tercih edilmektedir.
Elinizdeki bu kitap, ürün ve markaların mesajlarını taşıyan televizyon reklamlarının. Reklamlarınneden ve tüketici davranışı üzerindeki etkisiniölçmektedir hangiözelliklerindendolayıbeğenildiği ve bu durumun satın alma eylemine nasıl dönüştüğü kitabın ortaya koyduğu önemli bulgulardır. Bu ilişkiler reklam çözümleme tekniklerinden ve alan araştırmalarından yararlanılarak somut veriler ışığında ilişkilendirilerek ortaya konmuştur.
İletişim bilimleri alanında çalışma yapan öğrenci ve araştırmacılara önemli bir referans kaynağı olacak bu eserin alana katkı sağlaması dileğiyle.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753535526
Yayın Tarihi :2019-03-07
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :250
Kapak :Karton
Kağıt :3.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Zafer Özdemir
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler