Pazarlamanın başarısı üretilmiş olan ürün ve/veya hizmetlerinin tüketicilere ulaştırılması ile çabalardan kaynaklı olarak değerlendirilmektedir. Pazarlama tüketicilerin bu ürün ve/veya hizmetlere yönelik tüketicilerde yaratılan satın alma dürtülerini oluşturmaya yönelik bir takım strateji, yöntem ve tekniklerden faydalanmaktadır. Pazarlamanın en kritik başarı koşullarından biri yenilikçilik ve yaratıcılık olarak belirlenmektedir. Temel stratejiler büyük değişiklik göstermese de bu stratejileri uygulayan her pazarlama planının başarılı olacağından söz etmekte mümkün değil. Hedef kitlelerin farklı demografik özellikleri, sosyo-kültürel durumları, istek-ihtiyaç ve beklentilerinin yanı sıra ürün ve/veya hizmetin özellikleri de farklı pazarlama stratejileri uygulamayı gerekli kılabilmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786059743037
Yayın Tarihi :2016-02-05
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :485
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mesut Bozkurt
Yazar   : Bayram Şahin
Yazar   : Mesut Bozkurt
Yazar   : Bayram Şahin
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler