Bu kitaptaki bölümlerde, politik ekonomiyi politik bilimle, sosyal psikolojiyi sosyal teori ve
sömürge teorisi ile birleştiren ve son on yıla kadar olan medya araştırmalarında,
neredeyse tamamen ihmal
edilmiş olan, veri bilimini tanıtan medya ve iletişim araştırmalarının son yıllarda
dönüştüğü, teorik kavşaklar gösterilmektedir.
Umarım bu kitabın en son medya araştırma temalarına doğru, heyecan verici
yolculuğundan zevk alırsınız ve yeni ‘medya' dünyasını, yeniden yorumlamaktan ilham
alırsınız.
Nick Couldry

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753536387
Yayın Tarihi :2020-10-14
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Yeni Medya Kuramları II
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :210
Kapak :Karton
Kağıt :3.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Filiz Aydoğan
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler