Elinizdeki kitabın amacı, uluslararası pazarlamaya yönelmiş firma içi ğitim programı gibi kısa süreli pratik eğitim kurslarına katılanlarla, yüksekokul öğrencilerine yardımcı olabilmektir. Yönetim ise, konunun genel çerçevesini çizdikten sonra pratik çözümler göstermek ve sırasında örneklerle açıklık getirmek. Dolayısıyla, kitap hem literatürde ana kavramsal yaklaşımları kapsamakta, hem de kişisel tecrübeleri, uygulamacılara yararı olur umuduyla aktarmaya çalışmaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789754580389
Yayın Tarihi :2015-11-04
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :21. Yüzyılda Uluslararası Pazarlama; İlkeler ve Uygulamalar
Baskı Sayısı :14.Baskı
Sayfa Sayısı :327
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :125 X 205
Emeği Geçenler :
Yazar   : Cem Kozlu
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler