Günümüz dünyasında, markaların gücü ve etkisi endüstrileri ve giderek kentleri bile biçimlendiren önemli bir güce, neredeyse yadsınamaz bir erkin göstergeler bütününe dönüştü. Ancak bu etki, yalnızca ürünlerin ya da hizmetlerin niteliğini değil, aynı zamanda markaların iletişim dili ve göstergelerle nasıl ilişkilendirildiğiyle de yakından ilişkilidir. “Marka ve Göstergebilim” adlı bu yapıt, markaların üstelik markalaşma hedefiyle çalışan kentlerin arkasındaki simgelerin ve göstergelerin anlamını bulmak ve nasıl etkili bir biçimde kullanılacağını anlamak isteyen herkes için bir yol haritası, bir izlence sunar. Yapıtta göstergebilim marka iletişimi bağlamında ele alınmıştır. Markaların nasıl birer gösterge ve /ya da göstergeler yumağı konumuna geldiğini, tüketicilerin bu göstergeleri nasıl algıladığını ve marka iletişiminin göstergebilimsel boyutları ele alınmıştır. Okurlar, hemen her türden göstergelerin gücünü anladıkça, tüketici davranışlarını ve marka algısının biçimlendirebilme yol-yordamını bulgulayacaktır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055664596
Yayın Tarihi :2023-12-11
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Marka ve Göstergebilim
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :416
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Kolektif
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler