Gerçek kürk giymek bir zamanlar zenginlik ve statü işaretiydi. Şimdi ise bir cehalet işareti. Lüks ürün kiralama ve ikinci el piyasası sayesinde, bugünlerde herkes bir Gucci kemerle dolaşabiliyor. Pandemi her şeyi alt üst etti; kurallar baştan yazılıyor. Modern lüks markalarda uzmanlaşmış deneyimli marka stratejisti Ana Andjelic’e göre, “Marka stratejisinin geleceği gözlerimizin önünde şekilleniyor.” Markaların nasıl davranması gerektiği hakkında kafalar karışık. Büyük markalar hantallık içindeyken küçük markalar daha yaratıcı: Topluluklarını, değerlerini ve amaçlarını harekete geçiriyorlar. Markaların sosyal, kültürel ve çevresel sermayesi, artık her zamankinden önemli. Deneyimli stratejist Andjelic kitabında, marka anlatınızı ve rekabet stratejinizi değiştirmek, marka sembolleri oluşturmak ve yaymak, ürün ve hizmetlerinizin hem parasal hem de ahlaki değer yaratmasını sağlamak için sosyal etkilerden nasıl yararlanabileceğinizi analizler, örnekler ve araçlar eşliğinde anlatıyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052314838
Yayın Tarihi :2023-07-05
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Ana Andjelic ;Sosyal Kültürel ve Çevresel Sermaye
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :168
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Çevirmen   : Nadir Özata
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Editör   : Barış Cezar
İlgili Eserler