Türkiye'nin gelişimi için markalaşmanın önemine kafa yoran, strateji geliştirmek ile kalmayan, uygulama anlamında da sayısız deneyimi olan, sadece uluslararası değil Anadolu'nun her bir tarafından farklı marka ve şirketler ile çalışan Güven Borça, sahip olduğu deneyimi rahat okunabilen, eğlenceli, ezber bozan bir kitapta birleştirmiş. Ballı Fındık tam da bugünlerde ihtiyacımız olan farklı bakış açısına ne kadar ihtiyaç duyduğumuzu anlatmak ile kalmıyor, pazarlama anlamında hayata geçirebilecek ipuçları da veriyor. İster bir şirkette, ister bir ajansta çalışın ya da bir şirket sahibi olun bu kitabı başucunuzdan ayırmayın derim.
Sanem Oktar
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786059905374 |
Yayın Tarihi |
:2018-12-05 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:154 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kuşe |
Boyut |
:135 X 195 |